Povinně zveřejňované informace - dle zákona č. 106/1999 sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
- Název
Mateřská škola Brno, Soukenická 8, příspěvková organizace
- Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace vznikla dne 1.1.2001 dle zřizovací listiny, kterou vydalo Statutární město Brno - Městská část Brno - střed dne 8.11.2000 na základě usnesení č. 316.10. zastupitelstva městské části Brno - střed. Úplné znění zřizovací
listiny vydané Statutárním městem Brnem ,Městsou částí Brno - střed, platné k 18.4.2001 bylo schváleno usnesením č. 319.09. zastupitelstva městské části Brno - střed.
- Organizační struktura
Jednotlivé funkce zaměstnanců jsou uvedeny výše v části Personál.
Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech.
- Kontaktní spojení
- Kontaktní poštovní adresa: Soukenická 561/8, Staré Brno, 602 00 Brno
- Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Soukenická 561/8, Staré Brno, 602 00 Brno
- Úřední hodiny: Po - Pá: 10:00 - 13:00 hod. nebo dle domluvy
- Telefonní čísla: 530 310 418
- Čísla faxu: --
- Adresa internetové stránky: www.mssoukenicka.cz
- Adresa e-podatelny: podatelna@mssoukenicka.cz
- ID datové schránky: dw8kn59
- Další elektronické adresy: --
- Případné platby můžete poukázat
35-4737730217/0100
- IČ
708 89 562
- DIČ
Škola není plátcem DPH.
- Dokumenty
- Seznam hlavních dokumentů: Ke stažení zde (zřizovací listiny, účetní závěrky, rozvahy, ...)
- Rozpočet, Rozpočtový výhled, Rozpočtová opatření: Provozní rozpočet školy stanovuje zřizovatel, rozpočet na platy zaměstnanců poskytuje stát. Aktuální i starší rozpočty jsou k dispozici k nahlédnutí na adrese školy.
- Žádosti o informace
Žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, lze podat ústně nebo písemně, nebo na emailu školy: podatelna@mssoukenicka.cz.
Povinným subjektem, který má podle tohoto zákona povinnost poskytovat informace, je ředitel školy.
- Příjem žádostí a dalších podání
Příjem žádostí a dalších podání lze podávat ústně do protokolu nebo písemně prostřednictvím ředitelky mateřské školy v kontaktním místě Soukenická 561/8, Staré Brno, 602 00 Brno, nebo na emailu školy: podatelna@mssoukenicka.cz.
- Opravné prostředky
Odvolání
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí. Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání. Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným
subjektem. V dalším postupu je povinný subjekt vázán rozhodnutím nadřízeného orgánu v případě, že došlo ke zrušení rozhodnutí nadřízeným orgánem.
Nadřízeným orgánem je zřizovatel školy, tj. Statutární město Brno, Městská část Brno – střed.
Stížnost
Žadatel může podat stížnost v případě, kdy:
- nesouhlasí s vyřízením žádosti sdělením odkazu na zveřejněnou informaci,
- mu po uplynutí lhůty 15 dnů, příp. řádně prodloužené lhůty pro poskytnutí informací, nebyla poskytnuta informace ani nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
- mu byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
- nesouhlasí s výší úhrady sdělené dle ust. § 17 odst. 3 informačního zákona požadované v souvislosti s poskytováním informací.
Jakým způsobem se stížnost podává?
Stížnost lze podat písemně nebo ústně. V případě ústně podané stížnosti, kterou nelze vyřídit hned, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam. Stížnost se podává u povinného subjektu.
Jaká je lhůta pro podání stížnosti?
Stížnost se podává ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení
- sdělení, kterým je poskytnut odkaz na zveřejněnou informaci,
- sdělení, že požadované informace se nevztahují k působnosti osloveného povinného subjektu,
- oznámení výše úhrady dle ust. § 17 odst. 3 informačního zákona.
Případně ve lhůtě 30 dnů ode dne uplynutí lhůty pro poskytnutí informace.
Musí povinný subjekt předložit stížnost nadřízenému orgánu?
V případě, že povinný subjekt žádosti sám zcela vyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti do 7 dnů ode dne, kdy mu byla doručena stížnost, nemusí stížnost předkládat nadřízenému orgánu.
V opačném případě je povinen stížnost předložit nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu byla stížnost doručena.
Postup nadřízeného orgánu
Nadřízený orgán přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že:
- postup povinného subjektu potvrdí,
- povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, žádost vyřídil,
- usnesením věc převezme a informaci poskytne sám nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti (nelze uplatnit vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti).
V případě stížnosti proti oznámené výši úhrady přezkoumá nadřízený orgán postup povinného subjektu a rozhodne tak, že:
- výši úhrady nebo odměny potvrdí,
- výši úhrady nebo odměny sníží (nelze uplatnit vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti),
- povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, zjednal nápravu, jde-li o úhradu nebo odměnu za poskytnutí informace územním samosprávným celkem v samostatné působnosti.
Nadřízený orgán rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu stížnost byla předložena.
- Formuláře
Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
- Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Portál veřejné správy
- Předpisy
- Nejdůležitější předpisy:
zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
- Vydané právní předpisy: --
- Úhrady za poskytování informací
Ředitel školy je v souvislosti s poskytováním informací oprávněný žádat úhradu ve výši, která nesmí přesáhnout náklady spojené s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Ředitel školy může vyžádat i úhradu za mimořádně rozsáhlé
vyhledání informací. Úhrada je příjmem školy.
- Sazebník úhrad za poskytování informací: ke stažení zde
- Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací: --
- Licenční smlouvy
žádné
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
2018
2017
2016
|